Episode Pack II
Continue your Heroic or Villainous adventures with the four Episodes of high-end content, including new gear, skill points and more!* Episode Pack II contains the following Episodes: - Home Turf - Origin Crisis - Sons of Trigon - War of the Light Part I *Characters must be level 30 and have a minimum combat rating of 70 to access Episode Pack II. All Items in this bundle are free to access for Members.