Enlisted - Calliope Squad
This pack includes: - A premium squad of tankers + T34 Calliope rocket tank (Rank, 5 USA) - 400 Gold When purchasing this pack, you will acquire a premium squad of the 743rd Tank Battalion of the 30th Infantry Division from the US Army in the Normandy Сampaign. The squad consists of 5 soldiers of the “Tankers” class, and a T34 Calliope rocket tank. Note! The premium vehicle from the pack is available only for a designated squad.