Dying Light Classified Operation Bundle
Come in, agent Crane. It’s time to teach zombies some manners. Objective: Neutralize undead assets. Time: 19:00 CET, December 3rd. Mission status: Active" As the situation in Harran is getting out of hand, Bureau Z has no choice but to send their best agent there. The fate of the city’s at stake – you can’t fail. Become a real secret agent and change your buggy into a ride worthy of such. The bureau has decided to equip you with their flagship vehicle, Covert Crash, among the most deadly and discreet weapons. Teach your enemies a lesson with Savoir Vivre – a classy new cane. Nothing’s more gentlemanly than killing zombies. Working undercover? Eliminate them with Torn Whisper, a silenced pistol. Compromised? Go all-in with your SMG, Soaring Death. Whichever one you choose, remember that the bureau is only interested in the big game. Aquila Non Capit Muscas, right? The bundle contains: Savoir Vivre, a gentleman’s cane Torn Whisper, a silenced pistol (it doesn’t require any special ammo) Soaring Death, an SMG with a larger ammo clip Secret Agent player skin Covert Crash buggy skin The bundle will be available on all platforms from 19:00 CET, December 3rd.