DRAGON BALL XENOVERSE 2 - Super Pack 2
Expand your experience with new exciting content, including characters and quests from the latest series, DRAGON BALL SUPER! - 2 new playable characters: Champa and Vados - New story quests from DRAGON BALL SUPER! - 1 Additional Stage - 8 New Attacks - 3 New Costumes - 1 Additional Vehicle, the Space Pod! - Super Souls and Emotes! You can get the content from Dragon Ball Super Pack 2 with the Super Pass or by purchasing it individually!