Doctor Who: The Edge of Reality Deluxe
The Digital Deluxe Edition includes: Ninth Doctor’s Sonic Screwdriver Tenth Doctor’s Sonic Screwdriver Eleventh Doctor’s Sonic Screwdriver Twelfth Doctor’s Sonic Screwdriver Gallifreyan leather gloves Twelfth Doctor's leather gloves Cyberman gloves River Song's gloves Experience an unforgettable adventure through space and time, face terrifying monsters and solve a mind-bending mystery! Wield the sonic screwdriver as you join the Thirteenth Doctor (voiced by Jodie Whittaker) on a quest to save the universe, and meet the Tenth Doctor along the way (voiced by David Tennant in a guest appearance). ORIGINAL DOCTOR WHO STORY Enter the Chaosverse, where reality itself is threatened by a series of time-breaking glitches, and partner with two formidable Doctors as you seek to uncover a deeper mystery. NEW NEMESIS REVEALED Face classic Doctor Who monsters, including Daleks, Weeping Angels and Cybermen, and confront a terrifying new threat: the CyberReaper. THRILLING SCI-FI ADVENTURE Now for non-VR platforms, Doctor Who: The Edge of Reality features new challenges, new locations and new characters (including the Tenth Doctor), with a reimagined and expanded story that builds on the previous game The Edge of Time.