DOA6 Atelier Ryza Mashup Set
A set of all 3 Atelier Ryza Mashup costumes. Costumes for the following characters included: Marie Rose, Honoka, NiCO. Note: - This content is covered by the Season Pass 4. Please be careful to avoid making redundant purchases. - The products included in this set can also be purchased separately. Be careful to not purchase the same content twice. - You must have the latest update installed before using this content. - You must purchase the relative characters before using this content.