Deep Rock Galactic - Deluxe Upgrade
Get the DELUXE Upgrade to unlock both Launch Day DLCs: The awesome MEGACORP and DARK FUTURE PACKS! DARK FUTURE PACK: A hard-edged and tactical set of kit especially for our most discerning employees: 4 unique suits of Armor, two matching Helmets to go with the armors, and a matching Paintjob for your personal drone Bosco. Important note: The contents of this Pack are cosmetic only! MEGACORP PACK: Straight off the industrial carbon presses of the research floor! Includes a set of FULL MESH RESKINS of all the game's weapons. Pair them up with Class-specific Armor Paintjobs to match your new weapons, as well as a matching Paintjob for your trusty Pickaxe. Important note: The contents of this Pack are cosmetic only!