Deep Rock Galactic - Dawn of the Dread Pack
The Dawn of the Dread Pack is here to offer something...a little bit different. Spice up your look with four new sets of unique armor (one per class), new helmets, and new Paintjobs. This Pack is reserved for the true Big Game Hunters of Hoxxes - dress up in the broken remains of your slain enemies, and make a statement! What exactly that statement IS, however...that's probably better left for the company shrink. - 4 unique suits of Armor, one for each Class - A unique helmet in two variants (Full Face & Half Face) - Dawn of the Dread Paintjob for other Armors - Dawn of the Dread Paintjob for your Weapons - Dawn of the Dread Paintjob for Bosco - Dawn of the Dread Paintjob for your Pickaxe Important note: The contents of this Pack are cosmetic only!