Dead by Daylight: Head Case
The Head Case includes: For Dwight: The Preppy Flatcap and Millennium Dwight A beige cap fit for high class golf tournaments and deadly runs around the MacMillan Estate. A snazzy haircut or extremely powerful upward winds? Who knows! For Meg: The Tier III Braids and the Jogging Headband Masterfully knotted braids and a modern and stylish headband meant for autumn's morning jogs. For Nea: The Night out Nea and the Melonade A bold makeup that will leave nobody indifferent. A casual and comfortable yet affirming a strong and unique identity. For Ace: The White Panama and the Tomstache A handsome hat for a handsome chap and a glorious mustache of unthinkable thickness. For Claudette: The Myopian Frohawk and the Colorful Headscarf A warrior's hairstyle to fight in the finals. A colorful scarf twisted and tied around a messy bun. For Jake: The Modern Explorer Beanie and the Jakebun Jake's always been creatively laid back. Look at him transform a lazy haircut into a fabulous hairstyle.