Dauntless - 10,000 (+4,000 Bonus) Platinum
Add 14,000 platinum to your account. This in-game currency can be used to purchase new weapon and armour skins, arrival emotes, banner customizations, and more. You can also use it to upgrade your Hunt Pass!