Cup Heroes - Champion’s Path
Cup Heroes - Champion’s Path includes: - 1600 coins - 1000 diamonds - 30 epic keys - 1600 hero tokens Strengthen your heroes, unlock unique perks, and reach new heights with every upgrade.