Crossout — The Creation
— Armored car “First prototype”; — Unique portrait “Ravager”; — Unique paint; — 4200 in-game coins. Additionally, the player receives: — Cabin “Quantum” of epic rarity; — Special plasma emitter “Synthesis” (3 pcs.); — Hover “Icarus IV” (4 pcs.); — Increases the maximum number of parts used to 75. The first encounters with the Ravagers showed that they were using armoured vehicles captured from the survivors. Often, these vehicles were already damaged in battle or had very bizarre shapes. Everything changed when Lloyd took the helm. New vehicles, capable of resisting even the Syndicate, have emerged in the ranks of the Ravagers. Armed with the mad scientist’s technology, they became a threat to the entire Valley. 01110000 01110010 01101111 01110100 01101111 01100011 01101111 01101100 The unique armored cars presented in packs are known for their perfect balance of weapons, armour and speed in combat. To put the car in the garage, after starting the game, open the blueprint meny (“B” key ), go to the “Packs” tab, select the desired armoured car and press the “Assemble” button. When you purchase this pack, the number of parts that can be used to build a vehicle increases up to 75. Buying the pack also gives early access to several faction-specific structural parts. These parts become available immediately upon purchase and are not issued again upon reaching the appropriate reputation level. Some parts are unique and can only exist in a single copy. When simultaneously buying a standard and deluxe pack the constructional parts and portraits are not duplicated Unique portraits provide an excellent opportunity to stand out among the survivors. Paint cans are a way to make your armored car different from the pack. Coins — is the in-game currency, which is used on the market to purchase armoured car parts from other survivors and to pay for the rent of part-building workbenches. Attention! When buying multiple packs, the acquired coins stack!