Crossout — Fiend
— Unique armoured car: “Fiend”; — Weapon: “Yokai” plasma rocket launcher; — Cabin: “Harpy” light cabin; — Movement parts: “Camber” and “Camber ST” wheels (2 pcs. each); — Hardware: “Interceptor” signal jammer, “Gasgen” generator, “Ammo rack” ammunition, “Chameleon Mk2” invisibility module, “Dun horse” engine, “KA-1 Discharger” recharge booster, “Iris” scope, “Radio” special module; — Character portrait: “Nogitsune”; — Paint cans: “Legend of Ronin” and “Fox tail”; — Decorations: “Feng shui” hologram,“Left rover mirror” and “Right rover mirror”, “Hell lamp” (2 pcs.); —1500 in-game coins; — A set of structural parts; — Maximum number of parts increased to 50. The kimono has the widest sleeves. That is why the Syndicate has so many trump cards. This includes its elite agents. If Jiangshi is a brute force, a fist flying directly into the face, then Nogitsune is beauty and seduction. And also a thin blade, piercing the heart of the enemy as soon as he is relaxed. Like a cunning beast, Nogitsune gains trust by revealing only her beautiful “fur”. And, without realizing it, the victim picks up the “fox”, takes her into his own home and shares his most precious possessions. But seeing Nogitsune's belligerent grin is even more terrifying. In this case, she will get what she wants, too. Meanwhile, she would leave her enemy eyeless and with a ripped throat. The unique armoured car featured in the pack has a very fine balance of firepower, module effects, and speed in the battle. To place a car in your garage, open the “Packs” tab, select the desired car and press “Assemble”. If you buy this pack, the maximum number of parts you can use when assembling a car will be increased to 50. Attention! In certain conditions, your storage may run out of space. Buying this pack also unlocks early access to certain structural parts. Some of the parts may only be available in a single copy. Paint cans are a great way to make your armoured car look unique. Coins are the in-game currency used to buy parts at the market from other users and to pay for using the workbenches to craft parts. Attention! If you buy several packs, the amount of coins you receive will be combined!