Crossout – Eater of souls
— Unique armoured car: “Valley doctor”; — New weapon of epic rarity: “Varun”; — New frontal wheel: “Sabbath” (4 pcs.); — Unique character portrait: “Alva”; — Unique paint can; — 1500 in-game coins. Additionally, the player receives: — Access to new structural parts; — Maximum number of parts increased to 55. The Arbiter’s daughter has been drawn to the otherworldly since she was a child, but her father taught her only to drive and shoot, with the hope of making Alva his own bodyguard in the future. The Firestarters offered a compromise: they recognized the girl’s potential and took her with them, continuing not only to nurture her cruelty but also providing her with occult knowledge. However, the shamans soon cast the young witch out for her different view of their ideology: while fire was the most important element for them, Alva drew her strength from death. She believed that by killing a man in a fair fight, one could take away the power of the defeated. For years Alva wandered through the woods, communicating with spirits and searching for her destiny, until eventually she stumbled upon an abandoned armoured car in a cave in the swamp. The young woman decided that the vehicle was inhabited by an ancient raven spirit named Kutkh, who needed to absorb souls in order to live. The witch was able to start the car and returned to her father, who immediately offered Alva to become his bodyguard. Such cooperation was beneficial for everyone: the attempts on Petrolium’s life happened quite often, and Alva with her armoured vehicle were eager to kill. The unique armoured car presented in the pack is known for its balance of weapons, combination of modules and speed in combat. To put the car in the garage, go to the “Packs” tab, select the desired armoured car and click the “Assemble” button. When you purchase this pack, the number of parts that can be used to build a vehicle increases to 55. Attention! Storage overflow is possible under certain conditions. Buying the pack also gives early access to several structural parts. Some parts are unique and can only exist in a single copy. Unique portraits provide an excellent opportunity to stand out among the survivors. Paint cans are a way to make your armored car different from the pack. Coins — is the in-game currency, which is used on the market to purchase armoured car parts from other survivors and to pay for the rent of part-building workbenches. Attention! When buying multiple packs, the acquired coins stack!