Crossout – Bone Hunter
— Unique armoured car: “Hungry spirit”; — New cabin: “Manitou”; — Large-caliber revolver: “Nagual” (2 pcs.); — Portrait: “Isi White Bone”; — Early access to new structural parts; — 1500 in-game coins; — Maximum number of parts increased to 75. “The spirits told me that life and death go together, and one cannot exist without the other. And only by constantly testing yourself can you become stronger. But the more you harden yourself and get closer to the spirits, the stronger your hunger becomes”. The unique armoured car presented in the pack is known for its balance of weapons, combination of modules and speed in combat. To put the car in the garage, go to the “Packs” tab, select the desired armoured car and click the “Assemble” button. When you purchase this pack, the number of parts that can be used to build a vehicle increases up to 75. Attention! Storage overflow is possible under certain conditions. Buying the pack also gives early access to several structural parts. Some parts are unique and can only exist in a single copy. Unique portraits provide an excellent opportunity to stand out among the survivors. Paint cans are a way to make your armoured car different from the pack. Coins — is the in-game currency, which is used on the market to purchase armoured car parts from other survivors and to pay for the rent of part-building workbenches. Attention! When buying multiple packs, the acquired coins stack!