Crimson Desert Enhanced: Charting the Unknown
■ THE JOURNEY CONTINUES New stories unfold across Pywel - from an ominous presence in the desert and a dangerous political conflict to a journey beyond time and an ancient secret beneath the waves. Follow Kliff, Oongka, and Damiane as they forge their own paths forward, discover their purpose, and shape their destinies. ■ A RICHER LIFE IN PYWEL Make your mark on Pywel in more ways than ever before. Rent and manage a variety of facilities to earn your fortune, build a home that's truly your own with the upgraded Housing mode, and talk with the people of Pywel to forge deeper bonds. ■ EXPLORE THE GREAT OCEAN Adventure now extends beyond Pywel's shores. Take command of your ship and set sail across the Great Ocean to explore new islands off the coast. Then dive beneath the waves to uncover underwater treasures, sunken ruins, and hidden mysteries. ■ NEW THREATS EMERGE Formidable foes await across land and sea, each bringing new dangers to overcome. Master powerful new skills, adapt your tactics, and steel yourself for your fiercest battles yet.