Construction Simulator - Stadium Expansion
Ready, set, goal? Wait a second! For thrilling soccer matches you'll need an equally impressive venue – and the Stadium Expansion for Construction Simulator is your chance to build a stadium including related facilities. This DLC offers more than 30 hours of exciting construction work on the game's European map. The main feature of the Stadium Expansion is the creation of a whole stadium from scratch, which includes erecting a pedestrian bridge and various stands, setting up VIP lounges and an entrance, as well as rounding out your epic soccer venue by setting up the pitch where all the action is going to happen.