Construction Simulator - Kramer Pack
The Kramer Pack expands your selection with three brand-new machines by the German manufacturer, giving you even more variety to tackle your construction contracts! As the first ever telescopic loader in Construction Simulator, the Kramer 5507 is perfect for moving and organizing cargo pallets more flexibly. For navigating small and narrow areas, the Kramer 5035 compact wheel loader is a great choice, while the bigger wheel loader Kramer 8155 is tailored to larger construction sites.