Blackwyche Buccaneer Bundle
Strive for sartorial sophistication to satisfy the suavest of soul-saving adventurers! The Blackwyche Buccaneer Bundle contains the Spirit of Blackwyche Clothing Bundle, 550 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a bonus of 25,000 gold to spend in the Outpost shops.