Between Worlds
Between Worlds Not all places are meant to be destinations. The Train Station is a place of arrivals, departures, and fleeting encounters. Mortals pass through, never feeling safe, as though they are being watched. Platforms fade into the darkness. The tunnels echo with distant sounds from the past and the present. Panic spreads faster than the Phantom Train Conductor can operate his locomotive. Introducing a new Train Station level built upon crowds, open spaces, and relentless motion. No place ever feels secure. Introducing a new game mode: Second Side of the Coin. For the first time, step into the role of a Ghost-breaker who hunts ghosts, sets traps, and experiences fear from the other side—where control is fleeting and fragile, resources are limited, and every mistake means punishment.