ASTRONEER: Megatech - Deluxe Cosmetic Pack
Dress to impress for the Megatech DLC with this full cosmetic set! Add a touch of nostalgia for the days when gadgets came with semi-translucent colorful shells that let you see their inner workings, perfect for a true appreciator of tech. This Exclusive Set Includes: - Jewel Case Palette - En-Ambered Visor - Gear Shift Mask (With rotating gears!)