Assetto Corsa - Red Pack DLC
Introducing the "RED PACK", the DLC package for ASSETTO CORSA that includes seven legendary Italian sports cars and Austria’s RedBull Ring circuit. Since the birth of modern motorsports, Red has historically been the colour of choice for Italian Manufacturers & competitive teams. In keeping with that theme, the RED PACK includes some of the most wanted cars from the most iconic italian Factories, Ferrari, Lamborghini and Maserati! The CARS: Ferrari SF-15T Ferrari F138 Ferrari 488 GT3 Maserati 250F 6C Maserati 250F T2 12C Maserati GranTurismo MC GT4 Lamborghini Aventador SuperVeloce The TRACK: Spielberg REDBULL Ring Circuit The Ferrari SF15-T is the second Ferrari GP car made by them since the reintroduction of turbo engines in 2014. The Ferrari F138 is a Formula One racing car used in the 2013 season. It was driven by two-times World Champion Fernando Alonso and his team-mate Felipe Massa.