Assetto Corsa - Porsche Pack Vol.2 DLC
The Assetto Corsa Porsche Pack Vol.2 DLC contains seven iconic cars from German manufacturer, Porsche, including: -Porsche 911 GT3 RS - Porsche 718 Spyder RS - Porsche Cayman GT4 - Porsche 718 Boxster S Manual Transmission - Porsche 718 Boxster S PDK - Porsche 919 Hybrid 2015 - Porsche 911 GT1 - Porsche 962c long tail - Porsche 962c short tail Do not purchase if you have already purchased the Assetto Corsa Season Pass - this DLC will be available at no additional cost for Season Pass owners This is not just a game. This is real sim racing. In collaboration with the most prestigious car manufacturers, Assetto Corsa ups the simulation stakes with a focus on pure driving realism, with pin-point accuracy across every aspect of the game. All rendered to an obsessive level of detail, each with bespoke handling and performance modelling taken from manufacturer’s real-life data and telemetry.