Aeon Must Die! - Wrathful King Set
Become the immovable king with the Wrathful King Set! In another lifetime, Aeon fused with a powerful and fearsome protector of many galaxies. This merging gave him the appearance of an ancient warrior with unmatched fury tempered by immovable armor. Obtain this set this set to unlock the ability to change Aeon and the Bike’s appearance in-game!