Diablo III: Rise of the Necromancer
Return to the mortal realms with deadly new powers of blood, bone and essence. The Rise of the Necromancer pack unearths a trove of new content, including the Necromancer hero class and two additional character slots. Plus, it grants Necromancer-themed content for all your characters, including Wings of the Crypt Guardian, a Half-Formed Golem pet, a portrait frame, a banner shape and sigil, and a pennant.