Assetto Corsa - Performance Pack UPGRADE DLC
The Assetto Corsa Performance Pack UPGRADE DLC is primarily for those fans that pre-ordered the game and received the Performance Pack DLC, but would like the additional cars from the Prestige Pack. Please do not purchase if you already own the Prestige Pack. This Performance Pack UPGRADE includes the following six cars - the Ford Mustang 2015, Lamborghini Gallardo SuperLeggera, Nissan GT-R Nismo 2014, Toyota GT-86, Audi A1 S1, and BMW M4 Coupe. This is not just a game. This is real sim racing. In collaboration with the most prestigious car manufacturers, Assetto Corsa ups the simulation stakes with a focus on pure driving realism, with pin-point accuracy across every aspect of the game. All rendered to an obsessive level of detail, each with bespoke handling and performance modelling taken from manufacturer’s real-life data and telemetry.