Assetto Corsa - Ready To Race DLC
Our all new RTR DLC provides a great variety of models that mix technology, power, history and design from Italy, Germany, Great Britain and Japan, resulting in a package designed to meet all your wishes! CARS INCLUDED * Audi R8 LMS 2016 * Audi R18 e-tron quattro * Audi TT Cup 2016 * Audi TT RS (VLN) * Lotus 3-Eleven * Maserati MC12 GT1 * McLaren 570S * McLaren P1 GTR * Toyota Celica ST185 Turbo * Toyota TS040 Hybrid This is not just a game. This is real sim racing. In collaboration with the most prestigious car manufacturers, Assetto Corsa ups the simulation stakes with a focus on pure driving realism, with pin-point accuracy across every aspect of the game. All rendered to an obsessive level of detail, each with bespoke handling and performance modelling taken from manufacturer’s real-life data and telemetry.