Assetto Corsa - Ferrari 70th Anniversary DLC
Assetto Corsa's all-new Ferrari 70th Anniversary DLC pack features a selection of seven of the most iconic cars ever produced by the Italian car manufacturer through its glorious history. Get ready to experience the following models... * 1962 250 GTO * 1967 330 P4 * 1967 312/67 * 1984 288 GTO * 2004 F2004 * 2017 812 Superfast * SF70H This is not just a game. This is real sim racing. In collaboration with the most prestigious car manufacturers, Assetto Corsa ups the simulation stakes with a focus on pure driving realism, with pin-point accuracy across every aspect of the game. All rendered to an obsessive level of detail, each with bespoke handling and performance modelling taken from manufacturer’s real-life data and telemetry.