Advanced Pack 2
Recruit the explosive Legendary troop, Gorgotha, into your ranks and unlock a mythical Orb of Power to help the troop of your choice become all powerful in an instant! Claim all of this and more with Advanced Pack 2. Advanced Pack 2 Includes: 1x Gorgotha 65 Gem Keys 220,000 Gold 10,000 Souls 1x Orb of Power This pack may only be purchased once per account.