Assetto Corsa - Prestige Pack DLC
The Assetto Corsa Prestige Pack DLC includes nine additional cars – the Ferrari 488 GTB, Audi R8 V10 Plus, Corvette C7 Stingray, Ford Mustang 2015, Lamborghini Gallardo SuperLeggera, Nissan GT-R Nismo 2014, Toyota GT-86, Audi A1 S1, and BMW M4 Coupe. Feel the Precision. Feel the Power. Please note that the Ferrari 488 GTB, the Audi R8 V10 Plus and Corvette C7 Stingray are also part of the Performance Pack DLC, so do not buy both. This is not just a game. This is real sim racing. In collaboration with the most prestigious car manufacturers, Assetto Corsa ups the simulation stakes with a focus on pure driving realism, with pin-point accuracy across every aspect of the game. All rendered to an obsessive level of detail, each with bespoke handling and performance modelling taken from manufacturer’s real-life data and telemetry.