Relics of Zaron – Stick of Truth Costumes and Perks Pack
Pay homage to the epic war waged for the Stick of Truth with the Relics of Zaron – Stick of Truth Costumes and Perks Pack. Don the garb of mythic heroes with the King, Princess Kenny, and Grand Wizard Cartman costume sets. Equip legendary artifacts from the past with the Wreath of Elf Ears and Alien Probe Mk. II.