PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - Gage Spec Ops Pack
Based on his knowledge as a war veteran and weapons expert, Gage has handpicked some superior mods for this special forces equipment package. A brand new special weapon and 12 new weapon modifications that will add a deadlier dimension to any arsenal. The mods will also drop in the Card Loot Drop after successfully completing a heist for all DLC owners. Gage guarantees that these mods can suit any firearms flavor and enhance the combat efficiency highly.