Intermediate Pack 1
Recruit the knightly Epic troop, Arcanus, into your ranks and unlock essential Orbs of Wisdom and Ascension to help you unleash all your troops true potential! Claim all of this and 20 gem keys for new troops with Intermediate Pack 1. Intermediate Pack 1 Includes: 1x Arcanus 2x Orbs of Wisdom 2x Orbs of Ascension 20 Gem Keys This pack may only be purchased once per account.