South Park: the Fractured but Whole – « Danger Deck » DLC
The challenging Danger Deck will teleport you to never-before-seen locations throughout South Park to fight enemy encounters custom-crafted by the Freedom Pals. You can access Danger Deck in the Freedom Pals base by interacting with the Danger Deck terminal, where you and your team of superheroes will be transported into these holographic battles. These increasingly difficult encounters will test and push the limits of any superhero. Combat will be comprised of a variety of different enemies from the game such as the King Crab, coked-out cops, Rebecca the Raisins Girl, and Aunt Sheila. You’ll be rewarded with items and costumes that are also usable on alternate playthroughs of the game.