Federico Valverde Edition add-on
Federico Valverde Edition Master the midfield with this exclusive bundle of top-tier power and resources. Includes: ● Federico Valverde Mastery 2 player card ● 1,050 League Points Lead with Uruguay's outstanding midfielder and stand out on the pitch. Secure yours today!