This Training Set allows instant access to Season Pass 3 characters' Ninjutsu, Secret Techniques, and items normally only available for your avatar at Training Rank 5. ■ Season Pass 3 Characters ● Training Rank Reward x5 - Kakashi Hatake (Double Sharingan) - Neji Hyuga - Shisui Uchiha - Naruto Uzumaki (Last Battle) - Boruto Uzumaki (Karma) *Once you purchase the DLC, items can be claimed from the Gift Box at the Inn. *Purchasing this Training Set will only give you access to Ninjutsu, Secret Techniques, or items from DLC characters you have purchased. *Purchasing this Training Set will not increase your Training Rank for the listed masters.