KINGDOM HEARTS Ⅲ Re Mind
Re Mind—The other tale that unfolded during the climax of KINGDOM HEARTS III. Determined to rescue Kairi, Sora travels to the Keyblade Graveyard a short time before the final battle was to take place. Lacking a corporeal form, he traces the hearts of the seven guardians of light. Through experiencing their personal battles firsthand, Sora is about to discover truths that he has never before imagined. * The retail version of KINGDOM HEARTS III is required to use this content. Please also make sure to update to the latest version. * This product does not contain the concert video content and it is not available as a standalone purchase. After purchasing this product, you will only be able to view the concert video content by additionally purchasing “KINGDOM HEARTS III Re Mind + Concert Video” at full price.