Power Rangers: Battle for the Grid - Upgrade Kit (Standard to Super Edition)
Stronger Together! Power Rangers: Battle for the Grid - Upgrade Kit (Standard to Super Edition) is for owners of the Standard Edition to get all of the remaining content of the Super Edition! This includes Season One, Season Two, Season Three, and Street Fighter Pack. Pit current and classic Power Rangers and villains like never before in 3v3 tag team battles, featuring all 23 warriors, including the latest Street Fighter crossover characters Ryu and Chun-Li. (Does not include Base Game)