This Training Set allows instant access to Season Pass 5 characters' Ninjutsu, Secret Techniques, and items normally only available for your avatar at Training Rank 5. ■ Season Pass 5 Characters ● Training Rank Reward x5 - Madara Uchiha (Six Paths) - Temari - Konohamaru Sarutobi (BORUTO) - Naruto Uzumaki (Baryon Mode) - Isshiki Otsutsuki *Once you purchase the DLC, items can be claimed from the Gift Box at the Inn. *Purchasing this Training Set will only give you access to Ninjutsu, Secret Techniques, or items from DLC characters you have purchased. *Purchasing this Training Set will not increase your Training Rank for the listed masters.