Money for the Vultures Part 1: Late To The Party
In the first part of "Money for the Vultures", the gang reunites once again to hunt down Vincent DeVitt's hidden riches. Help them uncover a mysterious vault, avoid bloodthirsty looters, and find out if the enigmatic Rosie from Baton Rouge can really be trusted, or if she has her own interests in mind.