Raphinha Edition add-on
Raphinha Edition Step up your squad with this edition, featuring the elite talent and resources. Includes: ● Raphinha Mastery 2 player card ● 1,050 League Points Unlock the electrifying Brazilian winger and deliver your squad to victory. Add to your cart now!