Purchase this pack and get the following content: - Early Access to play as Saitama (Dream Version) - Saitama (Black Suit) Outfit - Saitama (Jersey) Outfit - Saitama Mask avatar part Note: Progress through the Main Mode is required for access to items related to characters.