Tom Clancy's Rainbow Six Siege: Valkyrie
An Olympic hopeful in the 200 meter breaststroke, Meghan J. “Valkyrie” Castellano’s dreams of gold were dashed, her junior year, when she broke her arm in a car accident. She spent the next two years doing rehab with her father, an army training officer. While working as a Naval Intelligence Officer, she was chosen to be one of the first women admitted to SEAL training. Equipped with 4 “Black Eye” Gyro Cam Mk2, a quick deployment sticky camera, Valkyrie gives her team a new eye in the sky.