Enhance your adventure and achieve victory through creative combat with the Lance Starship pack. The Lance Starship pack includes the digital version of: * 1 Hunter Hakka Pilot * 1 Lance Starship *1 Imploder Weapon Hunter Hakka is a spiritual warrior and former black-ops soldier. Stoic, but calm and caring. He acts as the Initiative’s voice of reason, providing a soothing presence when things get tough. His starship, Lance, is designed to mimic the black-ops military aircraft Hunter used to fly. It is a nimble fighter optimized for dogfighting: quick, maneuverable, and hard to spot against the blackness of space. The Imploder is the pinnacle of gravity-based weaponry. It uses quantum superpositional technology to create mini-singularities and translate them along a linear axis towards their targets.