Planet Coaster: Deluxe Rides Collection
Give guests thrilling new experiences and let your imagination soar with the Deluxe Rides Collection. Combining the Magnificent Rides Collection and Classic Rides Collection, this stacked assortment brings the fun and flair with 18 incredible attractions and two new variants. From classic nostalgia to riveting futurism, the Deluxe Rides Collection encompasses some of Planet Coaster’s most inspired designs. Indulge adrenaline fiends with world-blurring coasters and nerve-shredding drop towers, or cater to families with historic carousels and scenic gondolas. Expand your coaster park and delight visitors like never before with the Deluxe Rides Collection. It contains: Roller Coasters Mind Melt is an inverted coaster to test the toughest wills. Interdimensional’s track spins differently each time. Infinite is smooth and scream-inducing. S. L. V. pulls high Gs with tight loops. Vector is a hyper-modifiable beast. Tracked Rides Armada takes an enthralling boat trip through atmospheric interiors. Macchina Classica achieves ludicrously high speeds. Tracker lets you create unique dark ride experiences. Transport Rides Skies offers glorious views from a detailed chairlifts. Gondola lets passengers travel in luxury. Flat Rides Rising Raptor ascends before sending riders plummeting. Golden Eagle twists the drop tower concept with outward-facing seats. Sky Temple rotates high above the ground. Free Flyer ranges from gentle swings to intense spins. Swift Drifters flings cars around a course. Power Moves recalls traditional fairground waltzers. The Hyperjump offers outrageous entertainment for a tiny footprint. The Ascendance is even bigger than Hyperjump – for true thrill-seekers. Swift Eagles’ winged cars glide through the air. The Grand Carousel is a much-loved classic.