To build the ultimate railway empire, you need to travel to every corner of the world! With Ticket to Ride’s Round the World Ticket, you’ll get immediate access to 10 expansions! Visit Europe, journey to the Nordic countries, discover India, create your story in Legendary Asia, get groovy in San Francisco, explore Switzerland, holiday in Japan, experience Africa, bring passengers across Germany and connect countries in Poland. Plus, enjoy two Ticket Packs – Europa 1912 and USA 1910, adding more Tickets and game modes! Europe Expansion: Play as Erika Ford and Bertie Hawkes as you tunnel through the Alps and claim ferry routes. Bonus content Europa 1912 Ticket Pack adds new game modes and tickets too! Nordic Expansion: Join Mina Larsen and Morten Jensen and ride across the northern reaches, connecting colourful cities in the snow as you go. India Expansion: Accompany Bhaskar Singh and Dr Aanandi Johri around the vibrant cities of India, crafting multiple routes to earn the Mandala Bonus. Legendary Asia Expansion: Make new friends in Wang Ling and Lê Chinh, add new locomotives and carriages to your fleet and aim for the Asian Explorer Bonus! San Francisco City Expansion: Jump aboard a tram or get a lift from fashion designer Summer Ashbury or silver-screen icon Felix Woods as you take in the city sights and seek out Souvenirs. Switzerland Expansion: Head out with photographer Ayla Vogel and watchmaker Elias Hartmann and connect Switzerland’s neighbouring countries. Japan Expansion: Work together with other players to build the Bullet Train network with travel blogger Nakanishi Kimiko and Gyōji Moriyama Isamu. Heart of Africa Expansion: Build your railway network across incredible new landscapes with festival organiser Blessing Kipruto and griot Nnamdi Okpara. Germany Expansion: Pick up Passengers when you join atelier owner Franziska Braun and scholar Reinhard Hofmann on a trip across Germany! Poland Expansion: Connect countries and collect valuable Country Coins as you explore Poland with talented make-up artist Regina Kamińska and energetic drummer Kacper Pawlak! EACH EXPANSION INCLUDES: An amazingly detailed 3D map 2 unique new characters 2 new locomotives to power your journey 2 new carriages carefully designed to bring the place and era to life Your railway empire is history in the making!