The Ticket to Ride: Germany Expansion arrives with carriages full of Passengers! Set off across the country alongside atelier owner Franziska Braun and scholar Reinhard Hofmann, connect cities and countries with Long and Short Tickets, and pick up Passengers to earn bonus points. When you set up a game of Ticket to Ride: Germany Expansion, 60 Passengers are distributed across various cities on the map. Build the most connected routes while also gathering the most Passengers of a given colour – red, black, green, yellow, blue or white – to win! Wrap around the rails with the swift Schlange train, or choose the Immer Zuverlässige train for reliability. Attach the cosy Gemütlichkeit carriage or the double-decker Neue Höhen carriage. Connect places and people in Ticket to Ride: Germany Expansion today! INCLUDES: - TWO NEW CHARACTERS – Journey across Germany with atelier owner Franziska Braun and scholar Reinhard Hofmann. - TWO NEW LOCOMOTIVES – Add the Schlange train and the Immer Zuverlässige train to your train collection! - TWO NEW CARRIAGES – Gather your Passengers into the comfy Gemütlichkeit or impressive Neue Höhen carriages. Show the world your strategic skill when you play the Ticket to Ride: Germany Expansion!