MechWarrior 5: Mercenaries - Heroes of the Inner Sphere
In Heroes of the Inner Sphere DLC, we've opened up the Mercenary experience with the new Career mode and packed the Inner Sphere with new content to discover. With the New Career mode, you can start a career from scratch or import your progress from MechWarrior 5 Mercenaries. Work to establish your Mercenary Company while exploring the rebalanced Inner Sphere with New Warzones and Hubs to discover. Find and Collect 7 New hero 'Mechs and 7 New Chassis Types and 50 new 'Mech variants for the base game. Customize all your 'Mechs with new weapon systems and equipment! Experience the Beach Head Mode with Multiple objectives and incoming artillery fire to evade. Take the Fight to new planets on the Extra-Solar Moon Biome and Garrisons. EXCLUSIVE CONTENT! Heroes of the Inner Sphere also includes an exclusive 'Mech and new AI Pilot. The Phoenix "Kobold" hero 'Mech features a custom paint scheme and loadout. The AI Pilot "Goblin" features unique pilot stats, special character portrait, and new voice lines.