Warface: Clutch — Pack “Leprechaun’s Gold”
Celebrate St. Patrick's Day with this unique Pack! Pack contains: 500 credits 2000 details A “Shamrock” version of the Hunting Knife “Four-Leafed Clover” achievement Note: The pack is a time-limited offer.