Tom Clancy's Rainbow Six Siege: GEMSTONES BUNDLE
Bling out your arsenal and save with the Gemstone Bundle. This bundle unlocks all the Emerald, Cobalt, Amethyst, Platinum, Topaz, Cyan and Ruby weapon skins. These skins can be applied on all the weapons that were released until the end of Season Four.